درباره ما

درباره ما
کانون تبلیغات کلید طلایی نخستین نهادی است که فناوری ویدئومپینگ(video mapping)را در ایران به عنوان رسانه ای Hi Tech(با کاربردهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی) برگزیده و این فناوری را درکنارسایر رسانه های تبلیغاتی بکار می گیرد. رسانه ای که با ترکیب نور و تصویر، صدا و موسیقی، انیمیشن و فیلم با استانداردWUXGA در اندازه یک هزار اینچ با قابلیت سه بعدی ، پیام را به مخاطبین منتقل می نماید. امکان پخش ویدئو با کیفیت بالا بر سطوح حجیم ، ناصاف و نامتقارق از مزایا و قابلیت های این فناوری است. با توجه به جذابیت و جدید بودن این فناوری نسخه هایی از محتوا بعد از هر اجرا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده انتشار می یابد.
از این تکنولوژی شرکت های صاحب برند (بوئینگ ، بی ام دبلیو ، تویوتا ، مرسدس بنز ، آئو دی ، سامسونگ ، ال جی و…( در چند سال اخیر برای تبلیغات محیطی و رونمایی از محصولات خود استفاده می کنند.
موارد ذیل از نمونه های شاخص و مطرح اجرای ویدئو مپینگ در دنیا است که پروژه های”مینودر ” در شهریور سال 96 و 95 توسط این مجموعه طراحی و اجرا گردید ؛ پروژه “سیمرغ صلح” نیز با حمایت یونسکو ، بنیاد رودکی و موسسه کلید طلایی یکی از بهترین آثار در حوزه ویدئومپینگ دردنیاست که هنگام اجرا مورد استقبال کم نظیر میهمانان داخلی و دیپلمات های کشورهای اروپایی قرار گرفت .

  • پروژه “سیمرغ صلح” ، تهران ، میدان آزادی ، 25 الی 29 شهریور 1396 ( 21 سپتامبر به مناسبت روز جهانی صلح و با همکاری یونسکو و بنیاد رودکی)
  • پروژه “مینودر” ، میدان مینودر قزوین ، 15 الی 18 شهریور 1396 (به مناسبت نکوداشت هفته قزوین)
  • پروژه “مینودر” ، میدان مینودر قزوین ، شهریور 1395(به مناسبت یازدهمین اجلاس بین المللی شهرداران جاده ابریشم)
  • فستیوال موزیک نظامی روسیه ، میدان سرخ مسکو “برج اسپاسکایا” (مارس2016)
  • پروژه “پیغام نور” کولوسئوم ایتالیا (می2016)
  • جشنواره “هنر نور آسیا” ، مارینای سنگاپور، مارس2016
  • پروژه “نیلوفر آبی” ، مارینای سنگاپور ، سال2014
  • پروژه فستیوال نور2012 برلین
  • فستیوال بین المللی “دایره نور”مسکو ، سال 2015
  • المپیک 2016 ریو دوژانیرو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *